Beneficiar: SC FARMEC SA Cluj-Napoca
Parteneri: SC Picoil Info Consult SRL
Perioada de implementare 01.01.2008 - 31.12.2008
Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea durabilă a capitalului uman în cadrul SC FARMEC SA, prin promovarea învăţării pe parcursul întregii vieţi, în scopul susţinerii unei calităţi mai ridicate a serviciilor si creşterii competitivităţii pe piaţa forţei de munca, în contextul promovării creşterii potenţialului economic şi social al regiunii de dezvoltare Nord-Vest şi combaterii adaptabilităţii scăzute a forţei de muncă
Obiectivele specifice:
Grupul-ţintă este format din 167 persoane.
Proiectul a fost implementat cu succes, atingându-şi în proporţie de 100% obiectivele.
Beneficiar: SC ISDC România SRL Cluj-Napoca
Parteneri: SC Picoil Info Consult SRL, Fundaţia Centrul de Dezvoltare Managerială
Perioada de implementare 01.01.2008 - 31.12.2008
Obiectivul general îl constituie creşterea gradului de specializare şi perfecţionare a angajaţilor din cadrul ISDC ROMÂNIA SRL în vederea creşterii productivităţii la locul muncă, creşterea competitivităţii pe piaţa de muncă în aria de activitate a companiei şi alinierea calităţii serviciilor ISDC ROMÂNIA SRL la nivelul standardelor europene în domeniu.Obiective specifice sunt:
Grupul ţintă este format din 132 persoane, din care 16 formatori, 15 manageri, 52 developeri (programatori) şi 49 noi angajaţi
Proiectul a fost implementat cu succes, atingându-şi în proporţie de 100% obiectivele.
Beneficiar: SC MACROMEX SRL Bucureşti
Partener: SC Picoil Info Consult
Perioada de implementare 01.01.2008 - 31.12.2008
Grupul ţintă este format din 51 manageri şi 15 angajaţi din departamentul de vânzări
Proiectul a fost implementat cu succes, atingându-şi în proporţie de 100% obiectivele.
Beneficiar: SC RottaPrint SRL Cluj-Napoca
Parteneri: SC Picoil Info Consult SRL, SC Sunimprof SRL
Perioada de implementare 01.01.2008 - 31.12.2008
Obiectivul general îl constituie dezvoltarea resurselor umane prin promovarea învăţării pe parcursul întregii vieţi în vederea creşterii adaptabilităţii angajaţilor RottaPrint la nevoile în schimbare de pe piaţa muncii
Obiectivul specific este creşterea productivităţii şi a competenţelor angajaţilor din toate structurile manageriale şi a personalului de execuţie din cadrul societăţii RottaPrint, prin cursuri de instruire, care să conducă la o calitate îmbunătăţită a produselor şi serviciilor firmei precum şi la creşterea competitivităţii şi adaptabilităţii angajaţilor pe piaţa muncii. Un alt obiectiv specific este acreditarea cursului de tipografi în vederea înfiinţării Colegiului de tipografi Rotta, primul de pe piaţă specializat pentru domeniul tipografiei.
Grupul ţintă este format din 62 de persoane ,din care 42 de manageri şi 20 de tipografi.Proiectul a fost implementat cu succes, atingându-şi în proporţie de 100% obiectivele.